Biznes

Przenieś swój marketing mobilny na wyższy poziom dzięki tym wspaniałym wskazówkom!

Czy uważasz, że Twoja firma jest dobrze promowana na urządzeniach mobilnych? Chcesz dowiedzieć się, jak pomóc to ulepszyć? Jeśli jesteś gotowy, to trafiłeś we właściwe miejsce.

Wskazówki wymienione w tym artykule zawierają porady dotyczące tego, co możesz zrobić, aby stworzyć lepszy plan marketingu mobilnego.Ułatw swoim klientom udostępnianie Twojego mobilnego przekazu marketingowego. Opcje takie jak rabaty oparte na poleceniach lub sugestiach przekazania specjalnej oferty znajomemu mogą prowadzić do zwiększonej reklamy szeptanej. Wielu konsumentów szuka rekomendacji u znajomych i rodziny, więc ułatwienie udostępniania wiadomości mobilnych może znacznie zwiększyć bazę klientów.Rozważ rozpoczęcie krótkiej kampanii kodu, aby zwiększyć bazę danych marketingu mobilnego. Poproszenie klientów o wysłanie kodu w celu zapisania się na aktualizacje wiadomości może wygenerować znaczny wzrost w Twojej bazie danych, a także zapewnić, że zrobią to tylko ci, którzy chcą otrzymywać wiadomości. Reklamuj swoją krótką kampanię kodu w serwisach społecznościowych, swojej witrynie internetowej i wszelkich drukowanych materiałach marketingowych.Spraw, aby Twoja witryna była łatwo dostępna na urządzeniach mobilnych. Chociaż możesz wiedzieć, że Twoja witryna działa na większych komputerach i tabletach, musisz mieć pewność, że będzie działać również na telefonach komórkowych. Przetestuj go za pomocą własnego urządzenia mobilnego, aby zobaczyć, jak sobie radzi, i wprowadzić niezbędne zmiany.Oddziel swoich klientów. Jeśli masz firmę, która oferuje wiele różnych rodzajów produktów lub usług, możesz przeprowadzić ankietę wśród klientów, aby dowiedzieć się, o czym najbardziej chcą usłyszeć. W ten sposób możesz otrzymać oddzielne listy klientów o podobnych zainteresowaniach, dzięki czemu będziesz mógł przesyłać im istotne dla nich informacje.Twoje wiadomości tekstowe, posty w serwisach społecznościowych i e-maile powinny być krótkie i zwięzłe. Jeśli wiadomość jest zbyt długa, ludzie zwykle ją odrzucają. Komunikat powinien być krótki, pilny i zawierać wezwanie do działania. Nie powinna to być reklama na ćwierć strony, ale krótka wiadomość mająca na celu poinformowanie konsumentów o zniżkach lub promocjach.Z czystej etykiety powstrzymaj się od wysyłania wiadomości do klientów w niedziele lub późno w nocy. Przenieś swój marketing mobilny na wyższy poziom dzięki tym wspaniałym wskazówkom!

I chociaż strefy czasowe są różne, upewnij się, że nigdy nie wysyłasz wiadomości, gdy jest noc w twoim lesie.

Poczekaj do południa, aby być bezpiecznym i zawsze unikaj niedziel i sobót, jeśli możesz.Wysyłając wiadomość z przypomnieniem w marketingu mobilnym, zawsze powinieneś odczekać około dwóch lub trzech godzin przed wydarzeniem, o którym przypominasz ludziom. Wysyłanie tych przypomnień z jednodniowym wyprzedzeniem spowoduje po prostu, że ludzie o nich zapomną. Twoje wysiłki zostaną tutaj zmarnowane.Jeśli masz ludzi pracujących dla Ciebie, koniecznie wyjaśnij im, jak i jak nie podchodzić do mediów społecznościowych. Twoja obecność mobilna jest tutaj bardzo ważna, a ostatnią rzeczą, której potrzebujesz, jest ktoś, kto słabo reprezentuje Twoją firmę, decydując się na spamowanie witryn społecznościowych lub przedstawianie Twojej firmy w złym świetle.Rozwijaj swoją obecność w Foursquare i Miejscach Google jako marketer mobilny. Te strony oparte na lokalizacji są absolutnie ogromne i mogą naprawdę pomóc w zwiększeniu ogólnej obecności w sieci. Nigdy nie zaniedbuj korzystania z sieci opartych na lokalizacji. To, że sieć jest globalna, nie oznacza, że ​​nie powinieneś również koncentrować swoich wysiłków lokalnie.Widzisz, nie było to takie trudne do przeczytania. Po przeczytaniu tego artykułu powinieneś być trochę podekscytowany, aby zacząć eksperymentować i próbować nowych rzeczy. Mamy nadzieję, że te nowe pomysły przyniosą rezultaty, które będą dla Ciebie przydatne. Jeśli nie, spróbuj czegoś innego, aż będziesz zadowolony z wyników. To najlepsza część marketingu mobilnego; ma nieskończone możliwości.