Prowadząc sklep internetowy na dużą skalę, doskonale zdajesz sobie sprawę, że samodzielne zarządzanie efektywną sprzedażą jest praktycznie niemożliwe. Dlatego z myślą o e-przedsiębiorcach powstała platforma Apilo (daw.ErpBox). Korzystając z niej możesz obniżyć koszty prowadzenia działalności oraz zwiększyć sprzedaż. Ci, którzy zdecydowali się z niej skorzystać zyskali także dodatkowe możliwości rozwoju.
Niespełna 20 lat temu na rynku pojawiła się firma WEB-COM Group. Ich celem od samego początku było wspieranie osób działających w branży e-commerce. To właśnie z myślą o takich przedsiębiorstwach WEB-COM od lat wykorzystuje potencjał technologii internetowej, który zapewnia rozwój biznesów opartych o sprzedaż online.
Platforma, która powstała, aby pomagać e-przedsiębiorcom
Nie są im obce trendy rynkowe, ani nowoczesne rozwiązania dla e-commerce, dlatego stworzoną przez siebie platformę Apilo (daw.ErpBox) stale rozwijają i aktualizują, aby przedsiębiorcy, którzy z niej korzystają, otrzymywali realne wsparcie w sprzedaży na każdym etapie prowadzenia swojego biznesu.
Specjaliści z WEB-COM tworząc oprogramowania wspierające e-commerce zawsze mieli jeden nadrzędny cel: każdy krok ścieżki zakupowej niech będzie możliwie jak najprostszy i jak najwygodniejszy zarówno dla sprzedawców, jak i kupujących. I nie ma tu znaczenia czy sprzedaż prowadzona jest we własnym e-sklepie, na Allegro, eBay czy Amazon.
Przedsiębiorcy, którzy zdecydowali się skorzystać z platformy Apilo (daw.ErpBox), zauważyli, że ich e-biznesy zaczęły się dynamicznie rozwijać. To nie dziwi, ponieważ to rozwiązanie ma wiele zalet.
Korzyści, jakie daje platforma Apilo (daw.ErpBox):
-
obniżenie kosztów, które można zyskać poprzez automatyzację procesów obsługi zamówienia. Realnie możesz zyskać nawet trzy dodatkowe godziny przy obsłudze 60 zamówień, ponieważ dzięki automatyzacji skracasz o 3 minuty czas pracy przy jednej dyspozycji. Zaoszczędzony czas możesz poświęcić na rozwój swojej firmy. Ponadto, korzystając z platformy Apilo (daw.ErpBox) nie musisz wydawać dodatkowo pieniędzy m.in. na księgowych, ponieważ oprogramowanie pomaga m.in. w sprawach związanych z finansami, obsługą magazynów itp. Automatyzacja procesów obsługi zamówienia pozwala także na aktualizowanie stanów magazynowych, co około 5-10 minut;
-
zwiększenie sprzedaży, ponieważ dzięki platformie Apilo (daw.ErpBox) z łatwością możesz zarządzać kilkoma aukcjami na Allegro, Amazon czy eBay. Oczywistym jest, że jeden człowiek nie byłby sobie w stanie poradzić ze sprzedażą z kilku kont, ponieważ wymaga to od niego weryfikowania danych z wielu miejsc. Platforma ErpBox skupia najważniejsze informacje sprzedażowe w jednym miejscu, dzięki czemu nic nie zostanie przeoczone;
-
nowe możliwości i rozwój oznaczają nowe kanały sprzedaży i maksymalizację zysków. Platforma Apilo (daw.ErpBox) obsługuje znane portale aukcyjne takie, jak: Allegro, Amazon. Dzięki temu zaawansowanemu narzędziu dla e-commerce z łatwością wykonasz także integracje z eBay.co.uk, eBay.de, eBay.it, eBay.fr, eBay.es i innymi gigantami globalnej e-sprzedaży;
-
wygoda i innowacja, sprawiają, że na platformie Apilo (daw.ErpBox) znajdziesz rozwiązanie, które idealnie dopasuje się do potrzeb twojego e-biznesu. Dzieje się tak, ponieważ system regularnie jest aktualizowany i wzbogacany o nowoczesne moduły, dzięki czemu firmy korzystające z niego, zyskują nowe możliwości;
-
efektywność i bezpieczeństwo – to dwie podstawowe wartości, które branży e-commerce są najważniejsze. Apilo (daw.ErpBox) zapewnia te dwa elementy. Efektywność przynosi modułowa budowa platformy. W ten sposób wraz ze wzrostem firmy, łatwo można dopasować funkcjonalności narzędzia. Z kolei bezpieczeństwo zapewnia szyfrowanie SSL oraz serwery zlokalizowane w jednej z największych polskich serwerowni;
-
wiedza i doświadczenie, które twórcy ErpBox zbierają przez blisko 20 lat, daje gwarancję, że platforma Apilo (daw.ErpBox), to narzędzie skuteczne i realnie wspierające e-przedsiębiorców. Ponadto, doskonała znajomość branży e-commerce pozwala na nieustanne ulepszanie i aktualizowanie platformy, aby spełniała ona oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.
Apilo (daw.ErpBox) to narzędzie, bez którego trudno prowadzić efektywną e-sprzedaż
Nie jest tajemnicą, że branża e-commerce intensywnie się rozwija. To oznacza, że rośnie też konkurencja. Sami kupujący także stają się coraz bardziej wymagający. Sam świetny produkt nie wystarczy, żeby się dobrze sprzedawał. Wokół niego trzeba stworzyć dobrą historię marketingową, aby klient chciał kupić właśnie u ciebie, mimo że konkurencja ma to samo, ale w niższej cenie. Poza tym, ważny jest także sam proces obsługi zamówienia.
Coraz więcej konsumentów chce wiedzieć, na jakim etapie jest ich przesyłka, którą właśnie zamówili i kiedy mogą spodziewać jej się w domu. Oczywiście, ręczny monitoring kilkudziesięciu zamówień dziennie nie jest ani możliwy, ani efektywny. Poza tym, łatwo się pomylić, czego wymagający klient może po prostu nie wybaczyć.
Dlatego z myślą o ambitnych e-przedsiębiorcach powstała platforma Apilo (daw.ErpBox). Dzięki niej z łatwością można zautomatyzować procesy zakupowe oraz na bieżąco aktualizować stany magazynowe. Narzędzie oczywiście jest płatne, ale można je za darmo przetestować aż przez 21 dni. Oczywiście skorzystanie z bezpłatnej opcji do niczego nie zobowiązuje.