Biznes

Jak zoptymalizować swój czas za pomocą e-mail marketingu

Internet zapewnił firmom zupełnie nowy wszechświat, dzięki któremu mogą dotrzeć do nowych klientów i klientów.

Biuletyny e-mailowe to sposób na wzmocnienie relacji z klientami. Wypróbuj te metody, aby opracować świetny program marketingu e-mailowego, który będzie promował Twoją firmę.Opracuj spójny format i harmonogram e-maili marketingowych. Dzięki temu Twoi klienci dowiedzą się, kiedy i czego mogą się spodziewać. Znajdź profesjonalny szablon pasujący do Twojej firmy i używaj go za każdym razem. Powiadom swoich klientów o najistotniejszych informacjach na początku wiadomości e-mail.Jeśli wysyłasz e-maile do potencjalnych klientów, rozważ nakręcenie klipu wideo. Możesz spróbować wstawić wiersz w swojej wiadomości, który mówi im, aby zamówili teraz. Zakończenie wiadomości może informować te osoby, że mogą zostać klientem natychmiast po kliknięciu w podany link.Wstaw link do formularza subskrypcji do biuletynów marketingowych. W ten sposób, jeśli Twoi klienci przekazują e-maile marketingowe swoim znajomym, ich znajomi również mogą łatwo zapisać się na Twoją listę. Korzystanie z tej strategii ułatwia budowanie dużej listy potencjalnych klientów, którzy zgodzili się otrzymywać Twoje e-maile marketingowe.Chociaż promocja online jest niezbędna, nie zapomnij o możliwości promowania swojej listy mailingowej w trybie offline. Aby budować zarówno nowych subskrybentów, jak i potencjalnych klientów, szukaj każdej możliwej okazji, aby dotrzeć do wiadomości. Świetne okazje do budowania biznesu można znaleźć na wydarzeniach networkingowych, targach, konferencjach i lokalnych spotkaniach.Użyj testów A/B swoich tematów, aby sprawdzić skuteczność. Podziel swoją listę e-mailową na pół i wyślij e-maile do dwóch grup adresów, używając różnych wierszy tematu. Pomoże Ci to zobaczyć, które wiersze tematu powodują, że czytelnicy otwierają Twoje wiadomości, a które są ignorowane.Aby jak najlepiej wykorzystać każdą wysyłaną wiadomość e-mail, postaraj się skoncentrować każdą wiadomość na jednej jasnej, zwięzłej wiadomości. Twoi czytelnicy powinni wiedzieć, co chcesz powiedzieć w ciągu pierwszych kilku sekund po przeczytaniu wiadomości. Daj im jasne wezwanie do działania, na które mogą łatwo zareagować.Twórz treści, które będą interesujące i pouczające Twoją bazę klientów. Jak zoptymalizować swój czas za pomocą e-mail marketingu

Przekaz powinien być angażujący, a nie przepełniony suchą, nudną treścią.

Odbiorcy z większym prawdopodobieństwem przeczytają go do końca, jeśli nie będzie zbyt długi. Gdy zobaczą, że Twoje treści są istotne, Twoja reputacja wzrośnie.Skoncentruj się na jednej wiadomości w wysyłanym e-mailu. Nie próbuj upychać całej masy tematów w jednym e-mailu. Zbyt duża ilość informacji może spowodować, że odbiorca nie przeczyta wszystkiego dokładnie i prawdopodobnie po prostu odrzuci wiadomość. Miej w wiadomości e-mail informacyjny4 temat i sedno tematu, aby zachęcić ich do przeczytania.Ułatw sobie wypisanie z subskrypcji. Spraw, aby link rezygnacji z subskrypcji był wyraźnie widoczny w wiadomości e-mail, aby ktoś przestał otrzymywać e-maile marketingowe. W ten sposób jest mniej prawdopodobne, że zostaniesz zgłoszony za wysyłanie spamu. Ponadto, jeśli ktoś zrezygnował z subskrypcji, nie popełnij błędu i nadal wysyłaj mu e-mail: może to spowodować, że będzie narzekał.Aby lepiej ukierunkować swoją kampanię e-mail marketingową, możesz pozwolić ludziom wybrać określone kategorie e-maili, które chcą otrzymywać. Zapewni to, że wysyłane przez Ciebie e-maile będą zawierały informacje, które ich interesują. Zmniejszy to również szansę na rezygnację z subskrypcji z powodu otrzymywania zbyt wielu wiadomości e-mail, którymi nie są zainteresowani.Internet stworzył wiele wspaniałych nowych sposobów na promocję Twojej firmy. Marketing e-mailowy oferuje zupełnie nowy sposób na pozyskiwanie nowych klientów. Skorzystaj z powyższych wskazówek, aby stworzyć kampanię e-mail marketingową.