Marketing mobilny może być całkiem nowy, ale to nie znaczy, że należy lekceważyć jego znaczenie.
Stale staje się jednym z najlepszych sposobów na przyciągnięcie ludzi poprzez reklamę. W tym artykule znajdziesz kilka podstawowych wskazówek dotyczących marketingu mobilnego, które pomogą Ci w pełni wykorzystać tę nową metodę marketingową.Zacznij od stworzenia bazy danych marketingu mobilnego. Oprzyj się pokusie, by po prostu gromadzić duże ilości numerów komórkowych i włączać je do swoich prób marketingu mobilnego. Posiadanie numerów telefonów komórkowych wymaga uprzedniego uzyskania zgody tej osoby. Poproś swoich obecnych klientów online, aby dołączyli do Twojej mobilnej bazy danych i daj im kupon na polecanie znajomych.Ustawiaj oczekiwania i dbaj o bezpieczeństwo zgodnie z prawem. Po tym, jak dana osoba się zgodzi, a nawet w trakcie procesu, poinformuj ją, jak często może otrzymywać od Ciebie wiadomości tekstowe. Daj im również opcję „rezygnacji”, jeśli wiadomości są zbyt częste lub jeśli chcą uniknąć ewentualnych opłat za wiadomości. Zawsze dołącz wiersz „mogą obowiązywać standardowe stawki”.Skróć swoje adresy URL, zarówno w formie tekstowej, jak i dla kodów QR. Im trudniejszy i dłuższy jest adres URL, tym bardziej złożona będzie Twoja wiadomość lub kod QR. Ułatw im dostęp do nich, korzystając ze strony skracania adresów URL, a klienci będą bardziej zadowoleni z wyników końcowych.Poznaj swoich odbiorców.
Jeśli planujesz sprzedawać telefony komórkowe, powinieneś zaprojektować swoją reklamę wokół nich.
Wiele telefonów ma trudności z pobieraniem dużych ilości danych. Jeśli pobieranie trwa zbyt długo, wiele osób po prostu wyjdzie z programu, zanim osiągnie on punkt, w którym będą mogli zobaczyć Twoją wiadomość.Nigdy nie kopiuj strategii mobilnej innej osoby. Tylko dlatego, że mogą sobie dobrze radzić, nie oznacza to, że jest to właściwa metoda dla Ciebie. Klienci lubią innowacje, a jeśli wysyłasz wiadomości lub style podobne do swoich konkurentów, mogą nie być zainteresowani wprowadzaniem w tobie zmian.W przypadku marketingu za pośrednictwem e-maili lub sms-ów postaraj się zawrzeć w wiadomości imię i nazwisko odbiorcy. To osobiste podejście sprawia, że klienci czują się ważni, a nie tylko numer klienta. Odnoszące sukcesy firmy pomagają każdemu ze swoich klientów czuć się indywidualnie ważnym, ponieważ są ważne dla rozwoju i sukcesu firmy.Tworząc reklamy w internecie mobilnym, musisz upewnić się, że treść jest zgodna z większością różnych przeglądarek mobilnych. Należy to wziąć pod uwagę, ponieważ nie chcesz przypadkowo ograniczać klientom możliwości przeglądania Twoich treści. Trzymaj się głównych producentów telefonów i dokładnie sprawdź, czy istnieją jakieś ograniczenia, które mogą mieć dostawcy usług.Pamiętaj, że marketing mobilny działa najlepiej, aby zatrzymać obecnych klientów, a niekoniecznie przyciągać nowych. Dzieje się tak, ponieważ większość użytkowników mobilnych nie przegląda Internetu w taki sam sposób, w jaki użytkownicy komputerów PC przeglądają swoje. Użytkownicy mobilni to trudne ryby do zahaczenia, jeśli jeszcze nie skubali przynęty.Nawet jeśli ktoś zasubskrybuje Twoje wiadomości, może nadal chcieć zrezygnować z subskrypcji z jakiegokolwiek powodu, więc ułatw mu to. W każdej wiadomości wysyłanej za pośrednictwem marketingu mobilnego upewnij się, że zawierasz link do anulowania subskrypcji, aby ludzie mogli zrezygnować, jeśli zechcą.Jeśli starasz się dotrzeć do jak największej liczby osób za pośrednictwem swoich reklam, korzystanie z marketingu mobilnego jest koniecznością. Teraz, gdy przeczytałeś ten artykuł, możesz zacząć dostrzegać, jak wspaniałe mogą być wyniki marketingu mobilnego. Wymienione tutaj porady zapewnią, że jakiekolwiek metody, których użyjesz, odniosą sukces.