Biznes

Sprawdzone strategie e-mail marketingu, które są skuteczne

Kiedy myślisz o marketingu firmy, możesz myśleć o skuteczności różnych technik marketingowych.

Wiele firm było w stanie nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i klientami poprzez e-mail marketing. W tym artykule przedstawiono kilka strategii i technik, które mogą pomóc w zapewnieniu skuteczności kampanii e-mail marketingowej.Upewnij się, że wszystkie kolory, których używasz w e-mailu, są neutralne. Jeśli kolory są zbyt mdłe, klient może nie chcieć czytać artykułu. Z drugiej strony, jeśli kolory są zbyt jasne, może to frustrować czytelnika. Staraj się trzymać neutralnych kolorów, takich jak czarny, szary i biały.Spróbuj wysłać wiadomość e-mail do swoich klientów z informacją, aby nie zwlekali. W odpowiedzi wstaw sugestię, która każe im kupić teraz. Zakończenie mogłoby im powiedzieć, żeby nie przegapili tej niesamowitej okazji, czekając. Zamiast tego powinni działać już teraz, aby czerpać pełne korzyści.Twoja kampania e-mail marketingowa będzie skuteczniejsza, jeśli ułatwisz klientom rezygnację z subskrypcji. Może się to wydawać paradoksalne, ale ludzie będą ci bardziej ufać, jeśli sprawisz, że poczują, że mają kontrolę. Umieść link rezygnacji z subskrypcji w widocznym miejscu, aby mogli go łatwo znaleźć.E-mail to świetne narzędzie marketingowe, ale nie jest to arena, na której docenia się twardą sprzedaż. Nigdy nie zmuszaj subskrybentów do kupowania. Sprawdzone strategie e-mail marketingu, które są skuteczne

Umieść oferty sprzedaży na końcu swoich e-maili, zwłaszcza jeśli Twoi czytelnicy zarejestrowali się z oczekiwaniami dotyczącymi treści informacyjnych.

Potraktuj e-mail jako narzędzie do rozwijania zainteresowania, a nie natychmiastową sprzedaż.Aby Twoje e-maile wyglądały jak najbardziej profesjonalnie, zainwestuj trochę w ich projekt. Używaj spójnego układu, schematu kolorów i logo we wszystkich swoich wiadomościach. Daje to Twoim subskrybentom wrażenie, że słyszą z wiarygodnego, autorytatywnego źródła. W ten sposób zwrócą większą uwagę i dodadzą Twoim treściom większej wiarygodności.Zwróć uwagę na dane demograficzne w Twojej bazie subskrybentów. Zobacz, jakie treści i linki zaintrygowały określony segment odbiorców, a następnie wyślij nowy e-mail do tej podgrupy. Zwiększenie współczynnika odpowiedzi dzięki oderwaniu górnej warstwy naprawdę Cię zaskoczy, ale w zachwycający sposób.Spróbuj dostosować wiadomości do odbiorców poczty e-mail. Spróbuj umieścić ich imię i nazwisko w e-mailu, aby był bardziej ciepły i osobisty. Może to pomóc w budowaniu lepszych relacji z klientami, a oni mogą być bardziej skłonni do czytania tego, co masz do powiedzenia w tych spersonalizowanych wiadomościach e-mail.Nie chcesz zrazić dobrego klienta tylko po to, by utrzymać wysoką bazę e-mailową. Z tego powodu zawsze powinieneś dać czytelnikom łatwy i oczywisty sposób na rezygnację z subskrypcji. Aby postawić na srebrną podszewkę na prośby o anulowanie subskrypcji, stale pytaj czytelników, dlaczego chcą zrezygnować z subskrypcji i wykorzystuj te informacje, aby poprawić wrażenia dla przyszłych czytelników.Zapytaj o co najmniej imię klienta w momencie, gdy zapisuje się na Twoją listę. W ten sposób będziesz mógł dostosować swoje e-maile tak, aby adresowały je indywidualnie do każdego klienta, aby uczynić doświadczenie osobistym. Pomoże to Twoim e-mailom odróżnić się od tych, które wydają się anonimowe i zimne.Jeśli kontaktujesz się z klientami za pośrednictwem poczty e-mail, spróbuj wysłać komunikat prasowy dotyczący Twojej firmy. Dołącz do wiadomości oświadczenie, które zachęca klientów do zarejestrowania się pod poniższym linkiem. Końcowy PS może im powiedzieć, aby przejrzeli wszystkie przykłady pod linkiem podanym w e-mailu.Skupienie się na e-mail marketingu może być mądrą decyzją, gdy próbujesz promować swoją firmę. Skorzystaj z porad, które przeczytałeś tutaj, aby opracować kampanię e-mail marketingową, która różni się od wszystkich innych. Nigdy nie przestawaj szukać nowych sposobów tworzenia świeżych, atrakcyjnych e-maili, które Twoi subskrybenci mogą przeczytać.