Handel

Kalendarze sposobem na reklamę działalności

Kalendarz jest jednym z prostszych i tańszych gadżetów reklamowych, jakie można obecnie zakupić. Bogata oferta drukarni internetowych pozwala na tani i szybki zakup kalendarzy w dowolnym projekcie graficznym.

Dlaczego kalendarze są tak skuteczną formą reklamy?

Z kalendarza korzysta każdy z nas. Trudno sobie bez niego wyobrazić codzienność. Przy pomocy kalendarza możemy efektywnie reklamować swoją firmę bądź pojedyncze produkty i usługi. Raz wykonany i podarowany kalendarz, będzie mógł reklamować firmę cały rok. Klienci lubią otrzymywać prezenty w postaci gadżetów. Kalendarz reklamowy 2021 jest tego idealnym przykładem. W ten sposób możemy zapewnić sobie nie tylko zaufanie i wdzięczność klienta ale również wspomnianą wcześniej całoroczną reklamę. Pod warunkiem, że kalendarz będzie wisiał w widocznym dla wielu osób miejscu. Atrakcyjny design kalendarza z pewnością będzie przyciągał wzrok potencjalnych klientów.

Na co zwrócić uwagę przy zakupie kalendarzy reklamowych

Decydując się na zakup większej ilości kalendarzy reklamowych powinniśmy zwrócić uwagę na kilka aspektów. Jednym z ważniejszych jest wybór odpowiedniej drukarni. Na rynku istnieje ogromna liczba firm świadczących usługi wydruku kalendarzy, wizytówek, banerów itp. Jednak nie wszystkie z nich zagwarantują nam oczekiwaną przez nas jakość wydruku. Warto wybierać profesjonalne firmy z wieloletnim doświadczeniem takie jak chociażby K2 Print. Pozwoli to nam na uniknięcie niepotrzebnych wydatków i zaoszczędzenie czasu.

Jaki jest koszt kalendarzy reklamowych?

Ostateczna cena pojedynczej sztuki kalendarza zależy przede wszystkim od wielkości nakładu. Czym więcej kalendarzy zamówimy tym mniejsza będzie jego cena jednostkowa. Dla przykładu we wspomnianej wcześniej firmie K2 Print za 100 kalendarzy trójdzielnych zapłacimy w promocyjnej cenie 836zł (stan na dzień 21.09.2020). To daje nam jedyne 8,36zł / szt. Jest to bardzo atrakcyjna cena biorąc pod uwagę rozmiar i wygląd kalendarza trójdzielnego. Warto zapoznać się z promocyjną ofertą firmy gdyż jest ona ograniczona czasowo.